7 Haziran 2012 Perşembe

En Ünlü Bekar Anne Madonna

En ünlü bekar anne Madonna Türkiye'de…

Her şarkısında hepimizin anıları olan Madonna’yı neredeyse dört nesildir tanıyoruz desek abartmış olmayız. Onun ne kadar güçlü, enerjik, yaratıcı, bilgiye meraklı bir insan olduğunu biliyor; hayatını yakından takip ediyoruz. Ancak bu kadar güçlü görünen bir kadının, tek başına 4 çocuk yetiştirirken nasıl zorlandığını bilmiyoruz.

Lourdes (15), Rocco (12), David (6) ve Mercy (5) adında dört çocuğu olan Madonna, bekar anne olmanın zorluklarını şöyle anlatıyor: 

“Boşandıktan sonra herkes hayatımı nasıl yaşamam gerektiğiyle ilgili konuşup durdu. Ben zaten her şeye rağmen en iyisini yapmaya çalışıyorum. Neden bu diğer insanları mutlu etmiyor? Herkesi birden mutlu etmeye çalışmak hayatımda yaptığım en zor iş oldu ve artık bunu yapmak istemiyorum."

"Boşanalı dört seneden fazla oldu. Bazen bekar olmanın hafifliğini hissediyor ve o duyguyla mutlu olabiliyorum. Ama çoğunlukla bekar olmak, tek olmak anlamına geldiği için zorlanıyorum. Çocuklarla ilgili her kararı tek başıma vermek zorunda olmak büyük bir stres yaratıyor."

Madonna’nın yeni albümü MDNA'da bekar annelerin yaşamını anlatan bir de şarkı bestelediğini biliyor musunuz?
Şarkının adı: "The song I Don't Give A" . Dinlemek için video'yu tıklayın . 

Madonna, bu şarkıyla tüm dünyadaki bekar annelere örnek bir model olabilmeyi ve onların duygularını biraz olsun anlatabilmeyi istediğini de sözlerine ekliyor.

" Çünkü bekar annelerin dışarıdan güç alarak yaşamaya ihtiyacı vardır. " Madonna.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder