21 Mayıs 2012 Pazartesi

Çocukların Hayran Olduğu Selena Gomez

 Selena Marie Gomez:
22 Temmuz 1992 Texas doğumlu. Doğum gününden anlaşıldığı üzere bir Yengeç burcu. Arkadaşlarımın ve benim en sevdiğimiz şarkıcı oyuncular listesinde 1 numara. Türkiye’de herkes onu Disney kanalındaki Waverly Büyücüleri dizisinin yaramaz kızı Alex Russo olarak tanımıştı. Ama ben onu çok daha eskilerden tanıyorum. 2004 yılında annem, Türkiye’ye dönüş yapmadan önce, çocuklara yönelik ne kadar şarkılı, danslı İngilizce CD varsa toplamıştı. En meşhuru da “ Barney“ idi. Mor olması dışında kocaman olması beni çok etkilemişti.


 
Selena Gomez henüz 8-9 yaşlarında Barney’s bölümlerinde çocuk oyuncu olarak rol almış... Aslında sadece Selena değil bugünün ünlü çocuk yıldızlarından Demi Lavato da Barney programına çıktıktan sonra keşfedilmişti. Fotoğrafın sağında ki pembe bluzlu kız Selena, solunda ki gözlüklü de Demi. Ne kadar farklılar değil mi ? 


Aslında ulaşılabilse, Barney ile İngilizce öğrenmek çok kolay olacaktır. Selena Gomez’in oynadığı bütün filmleri izledim. En çok Prenses Koruma Programını sevdim. 



   
Bana göre Selena’yı diğer ünlülerden ayıran bir özelliği var. Belki de bu yüzden dünya genelinde tanınırlığı çok fazla. Bu yüzden  2008 yılında kendisine "UNICEF İyi Niyet Elçiliği" verildi. Bence kesinlikle içi de dışı kadar güzel olan biri. En önemlisi, sanırım annesinin sözünü dinliyor. Çünkü Miley dinlemiyor ve onların “Hayır” dediği her şeyi yapıyor. Şimdi hem babasıyla hem de annsiyle küs.  Detaylar sonraki yazımda olacak. Unutmadan, Selena’nın bütüüün aşklarını biliyorum  ve bence en çok Justin’e aşık. Nasıl da belli ediyor değil mi?

SASHA... 

1 yorum: