1 Mayıs 2012 Salı

Çocuk Manifestosu

 •Her ikinizin de hayatıma dahil olup benimle ilgilenmenizi istiyorum. Bana yazmanızı, kızıyor gibi yapsam da beni sık sık aramanızı, dilediğiniz kadar soru sormanızı. Eğer siz hayatımda olmazsanız, ben kendimi yeterince önemli hissetmiyorum, beni gerçekten sevdiğinizden emin olamıyorum.


•Lütfen artık tartışmayın ve birbirinizi anlamak için daha fazla çaba sarf edin. Benle ilgili kararlarda hemfikir kalın, benim hayatım sizin sorununuz olmamalı. Benimle ilgili konularda her tartıştığınızda, yanlış bir şey yapmışım gibi suçluluk duyuyorum.


•Ben her ikinizi de seviyorum, her ikinizle de beraber kaliteli ve eğlenceli vakit geçirmek istiyorum. Lütfen bu konuda bana ve beraber zamanımıza destek verin. İlgi gösterin. Eğer biriniz, diğeri ile geçirdiğim zamanlar için üzülür, kıskanırsa o zaman ben sanki taraf tutmak zorundaymışım gibi hissediyorum. Birinizi diğerinden daha çok seviyormuş gibi yapmak zorunda kalıyorum. Lütfen buna müsaade etmeyin.


•Lütfen birbirinize söylemek istediklerinizi, iletmek istediklerinizi direk birbirinize söyleyin. Ben ikiniz arasında mesaj taşımaktan çok yoruldum. Sıkıldım…


•Lütfen benim yanımda birbiriniz hakkında güzel ifadeler kullanın ya da hiçbir şey söylemeyin. Birbiriniz hakkında iğneleyici, kırıcı olabilecek bütün sözler beni çok üzüyor. Çoğu zaman benim iyi – kaka olarak taraf tutmamı beklediğinizi biliyorum. Ben sadece sporda taraftar olmak istiyorum. Evimde değil!


•Lütfen unutmayın, ben her ikinizi de çok seviyorum, her ikinizin de hayatımda her zaman olmasını istiyorum. Ve beni yetiştirirken, büyütürken, eğitirken her ikinize de sonsuz güveniyorum. Sorunlarım olduğunda her ikinizin de bana yardım etmesini umuyorum.

İmza,

Çocuğunuz…    

BECHOS

*Çocuk Manifestosu’nun tüm hakları Bechos’a aittir. Almak, paylaşmak, kullanmak istediğinizde başvurmanız gerekmektedir, gereken tüm yardım verilecektir. (t)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder